Forum Protectia Animalelor
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forum Protectia Animalelor

BINE ATI VENIT !!!

AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  
"Animalele împart cu noi privilegiul de a avea suflet."

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)

In jos 
+4
yoana
Lazar Catalina98
claudia btzt
alexandra nica
8 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

Data de inscriere : 26/08/2011
Varsta : 28
Localizare : Moinesti

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Ian 03, 2012 2:41 pm

Rezumarea primului mesaj :

M-am decis sa postez aici poveste celui mai loial (dupa parerea mea) si bun prieten al meu Suru.El este un armasar in varsta de 12 ani si este cel mai cuminte si ascultator cal chiar daca uneori te scoate din pepeni.Toata povestea a inceput cand bunicul meu a cumparat primul lui cal un armasar pe nume Razvan care avea 2 ani era foarte sperios,dar ascultator avea un mic defect se speria de masinile mari care treceu pe strada,iar din aceasta cauza l-a vandut.Apoi a venit randul lui Suru sa faca parte din familie,acesta a fost cumparat de la niste tigani care il chinuiau,era putin slab si i se vedeau coastele,dar dupa un mic tratament s-a pus pe picioare.Uitati aici clipele mele cu Suru care dupa parerea mea sunt frumoase si cand am ocazia nu ratez nici-o ora de calarie cu el deocamdata nu am şa,dar calaresc haiduceste adica fara.

This is my favorite horse, it is 12 years old and is very obedient and I don't miss any time riding with him.

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Pozasuru

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Surelu

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Suruc

Eu sunt in acele imagini.
I am in those images.

Ultima editare efectuata de catre alexandra nica in Mier Ian 04, 2012 9:23 am, editata de 1 ori
Sus In jos

AutorMesaj
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Ian 24, 2012 5:30 pm

Vorba lui Bendeac DA da,da da da.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

Data de inscriere : 03/12/2011
Varsta : 57
Localizare : nederland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 02, 2012 3:41 pm

Hello Alexandra

I have sent your photo from you and your hourse to NOELLA

NOELLA are a girl and love also horses.
THEA and Nees are NOELLA grandmother and grandfather

She have sent me photo for her and here horses

I have sent you the photo ,can you do this on the forum

She have more than 1 horse
i have talk to her about you
She likes the story, that you have helping a poor horses
Maby she can help you.
She have tell to her horsesfriends ,that she have a horses friend into Romania Alexandra
This day she sent me photo from her

Sus In jos
http://www.gozh.nl
stefanyafelea
Membru Forum Animalutze
stefanyafelea

Data de inscriere : 21/09/2011
Varsta : 26
Localizare : Bacau Moinesti

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 02, 2012 3:50 pm

Very Happy
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 02, 2012 4:38 pm

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 94514700

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 0511061529

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Bariton202

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Downloado

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Lotte20en20winston
I finished the post photo.This girl is very nice.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 02, 2012 5:01 pm

This girls and her mother are very busy people with horses

They ride games and are members for a horsesclub

They have ask to her horses children friends for stuff for horses
They wanted to give this to horses friends into romania

I have ask or the children something write to you
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

Data de inscriere : 05/11/2010
Localizare : moinesti,jud bacau.

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 02, 2012 6:18 pm

nice
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Feb 03, 2012 7:13 am

Hello Alexandra

Can I give Noelle end Jamie your email adress
They wanted to contact with you
And talk with you
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Feb 03, 2012 12:00 pm

Wink Very Happy
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Feb 03, 2012 2:27 pm

Yes of course Gerda.
Sus In jos
Spinu Patricia
Membru Forum Animalutze
Spinu Patricia

Varsta : 25
Localizare : jud.bacau moinesti

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Feb 03, 2012 4:04 pm

Very Happy
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 4:01 pm

Hello Alexandra

I have sent you some photo ,from blankets for horses
A animal horse shop have give me many of this blankets.

It are for little horses
And for pony, I think
can the romania children witch horses used this

The horses from the photo are friends from me
They let you see how the blankets used

do you have into romania little horses
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 5:50 pm

Those Blankets in my area do not use and we have in Romania little horses.
Those blankets in Romania it used only in large stables with many horses.
Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Gerda_10

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Gerda_11

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Gerda_12

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Gerda_13

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Gerda_14
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 5:59 pm

You do not wanted this blankets

Because nobody can used this blankets
Are this correct
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 6:16 pm

Whe have her into Holland a organisation for helping lost horses
The are helping into boekarest a shelter for poor horses

Also they have project into Gặgeşti
I do not no where this are into Romania

I sent you the photo

You are busy now hahaha
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 6:35 pm

Yes I want but in my city are not available.I wanted to buy but we do not found.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 6:58 pm

Yes I have for you.
You have not buy,I have for free

But I must know the size from the horse

Size are from the neck to his tail

I most know how long are his back

When you know people with horses ,they need also this blanket
let me know
I have a more than 200 blankets
And they are new

Some time people give me some stuff
But it are for me diffucult or people into Romania can used this
That are the reason that I ask it to you

Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 04, 2012 7:16 pm

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Entree10

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Paard210

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Paard211

I finished to post photo.
Tomorow i will take the size and i will sent you.
Tomorrow I will go with my horse to a sleigh ride through snow.
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Feb 05, 2012 3:24 pm

dragut....frumos..ce are al 2lea cal?pe spate
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Feb 05, 2012 4:49 pm

Are un fel de raie sau scarlatina nu prea stiu nici eu asa bine,stii cum fac cateii cand li se duce parul si raman cu pielea nuj cum se num boala.
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Feb 05, 2012 5:15 pm

Hello Gerda!
I take today size horse and distance from neck to tail is 2 metres and lenght to back is 1,5 metres.
People in Romania have different mentalities and sometimes I do not understand even if I can live with them.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Feb 05, 2012 6:58 pm

Thank you for the size
I give you a blanket
when I come to romania I bring it to you

Not only Romania have different mentalities
Also into mine country.
You people into romania think into mine country are better people.
That are not treu
Give not good people ,your energy
Give your energy to the animals,they need you
Because you are important for them
There are good people and you find them I am sure
You have found me ,GERDA and you must help me into Romania
I need you and all the children on this forum

Now you are young and you do not understand why
But you must follow your heart and feelings
Follow your own way,
And do not lissen to another people

When I are a child ,
I are different ,I playing not with dolls
I have into mine sleeping room,cages with poor birds to feed them
They are victims from cars
I have baby sheeps into mine parents garden
The garden are 5 to 5 m and also baby goat
Farmers do not wanted them,because they must feed them with a botlle.
Mine parents have a bad live with me and all the animals
But that are mine live and I are happy

When I was a child ,I do not understand ,why people do something
Now I am older ,and stronger into mine thinking.

And when you ask do you have regret from mine time for the animals
No No I do it again
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyLun Feb 06, 2012 5:37 pm

Thanks for the encouragement but sometimes the behavior of those around me seems stupid.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyLun Feb 06, 2012 6:03 pm

You must not look to the stupid people
Say to your self, I do not wanted like them
You are a different person
God see all,God have make the animals
We must care for the animals

When you feel not good,look into the eyes from your horses
or look into the eyes from your dog or cat
Than you feel good

When I come to Romania
I talk with you,and I tell you a story about me.

Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMier Feb 08, 2012 2:26 pm

It is true that you say Gerda but sometimes animals do not deserve what happens because people.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 09, 2012 4:03 pm

Can you tell me how big your horse are

From the neck to the ground

Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Feb 09, 2012 5:00 pm

I think all 1metres and 30 cm.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Feb 10, 2012 7:57 pm

I have sent you a email.
But I get no answer.
I can sent the postcard to mw Yoana
Are this oke
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 11, 2012 9:57 am

There is no problem.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 18, 2012 5:41 pm

Next weak I sent you the postcard to
mevr. Yoana
sorry but last weak ,I am busy with working and I are sick
Headdeck and mine nose are full.
Now I am better and have energy for working.
This weak I must started to make a pallet for Breaza

Also started to make boxes for the second hand market.
3 march I must go to the market and sell stuff.
Because we need money for the transport
But I are not forget you,
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptySam Feb 18, 2012 7:17 pm

hope you do well! anyway thanks again!
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyLun Feb 20, 2012 1:20 pm

This is no problem Gerda. I love you I love you sunny
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Mar 01, 2012 5:40 pm

Gerda i am sorry that the images are do not quite clear because I made with phone .Blanket is small than 50 centimetres but this is no problem.

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Surg

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Surelc

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Surud
Thanks Gerda! I love you Very Happy
Sus In jos
yoana
MODERATOR FORUM
yoana

Data de inscriere : 07/06/2010

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Mar 01, 2012 6:38 pm

cooool...ce bine-i sta cu albastru !!!...ca unui baietel adevarat ! Very Happy
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Mar 01, 2012 6:41 pm

DA ma miram si eu ce fain ii sta doar ca i-am explicat Gerdei ca e mica cu vreo 50 de cm,dar nu are nik.
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Mar 02, 2012 4:09 pm

super!ii sta bine cheers
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Mar 06, 2012 4:27 pm

Hello Alexandra
I have sent you a email ,the horse from Mariet
Do you have see this
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Mar 06, 2012 4:30 pm

I will see the photo now.
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Mar 06, 2012 4:37 pm

1 hours ago Maried are here into mine home.

She have see your horse with the blanket from holland
She say ,it are not so big horse,
She are thinking that your horse are bigger.
She ask to me ,Are all horses from Romania like your horse.
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Mar 06, 2012 4:56 pm

I decided to post photo that you sent me Gerda.Congratulations to Mariet and her horse is grandiose.
The photos are very beautiful.I hope that others who visit the forum and to take delight with these photos. I love you I love you Smile Very Happy

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Dsc01265d

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Dsc01268hu

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Dsc01269f

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Dsc01267z

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Dsc01270d

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Foto227p

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Foto235v

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Foto228u

Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Mar 06, 2012 5:10 pm

The first 4 photo are how you used the blankets
This are the horses from Mariet.
She are a lady and her age are 25

The another photo are noella
Thea are her grand mother
She ride games and she have the first price
Sus In jos
Nica Stefania
Membru Forum Animalutze
Nica Stefania

Data de inscriere : 11/03/2012
Varsta : 22
Localizare : Moinesti,Bacau

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Mar 11, 2012 6:35 pm

Suru este un baietel foarte de treaba.Bunicul meu este foarte incantat de patura trimisa de Gerda.Ii multumesc din toata inima pentru acel cadou pentru Suru.Iasi spune si Gerdei asta dar din pacate nu stiu sa vorbesc engleza. Sad Va urez o seara placuta. I love you Very Happy
Sus In jos
stefanyafelea
Membru Forum Animalutze
stefanyafelea

Data de inscriere : 21/09/2011
Localizare : Bacau Moinesti

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyMar Mar 13, 2012 2:57 pm

I love you
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Mai 20, 2012 1:49 pm

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Fotografie0671

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Fotografie0672

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Fotografie0673i

My sister and me rideing another horse not my horse.
A beautiful day!!!
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Mai 20, 2012 6:16 pm

cheers
Sus In jos
gozh holland
Membru Forum Animalutze
gozh holland

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyDum Mai 20, 2012 6:44 pm

Beautiful,
You ride on a horse saddle

beatifull horse

Sus In jos
yoana
MODERATOR FORUM
yoana

Data de inscriere : 07/06/2010

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyJoi Mai 24, 2012 2:28 pm

ia te uita, doua pustoaice ninja, pe cal !! Very Happy asta-i celalalt calut care a primit pături ?? frumos tare, patrupedul ! e baiat?
Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Mai 25, 2012 9:58 am

cheers
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyVin Mai 25, 2012 11:38 am

Da e armasar,dar nu e acelasi cal care a primit patura.Ala e iapa si e mai mare..
Sus In jos
alexandra nica
Membru Forum Animalutze
alexandra nica

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyLun Iul 30, 2012 11:15 am

Am facut curatenie in imboxul meu de la email si printe 3000 de mailuri am gasit si aceasta poza de-a Gerdei trimisa de prin ianuarie.
E superb calutul.
Gerda I clean my imbox email and i found this image with you and a beautiful horse. It is beautiful image.

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 2ereisspanje256

Sus In jos
claudia btzt
Membru Forum Animalutze
claudia btzt

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 EmptyLun Iul 30, 2012 11:24 am

super!!!!
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)   Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people) - Pagina 2 Empty

Sus In jos

Prietenia intre cai si oameni (Friendship between horse and people)
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Dialog INCREDIBIL între un câine husky şi un bebeluş
» Exemple de urmat in rezolvarea problemei protectiei animalelor comunitare si nu numai
» Unii oameni tin la animale...
» Nesimtirea unor oameni
» For all the people in the world!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forum Protectia Animalelor  :: DESPRE ANIMALUTZE :: Cai-
Mergi direct la: